Ramon Roca wrote:

> Jo crec que un llistat de comunitats potser és el que té sentit.
> Sincerament, un mapa de cobertura wifi, és avui dia un eufemisme, una
> paret ja pot afectar i moltíssim, pots estar a 50 metres d'un punt
> marcat i no tenir cobertura. He vist molts mapes d'aquests i crec que
> son del tot inútils, tot i que sembla que hi ha mania de fer-ne, la
> cobertura real es veu només amb kissmet i/o netstumbler.

despres de mirar-m'ho una mica, coincideixo. O hi ha ciutats nomes
amb alguns nodes o nomes amb connexio als centres civics. Les poso
com a ciutats wifi? No es tan facil.

pero noi, es el que tenen els encarrecs, que els ideen grans ments
pensants que no tenen ni folla del que et demanen. O sigui que em
treure el mort com mes rapid i dignament millor, gracies a la vostra
ajuda ;) No sempre es pot canviar el mon.

M&M