Carai cada cop es complica mes això...a veure....

Ara hi tinc un openwrt al WRT54GL, pero no puc entrar per en lloc, perque
no em reconeix el paswoord, excepte Telnet, que entra sense demanarme res.
Cambio la password "passwd" però segueix sense funcionar amb SSH i SCP.

Que m'agradaria fer?

Doncs poder posar-li un DDWRT o Freinfunk i no tocarlo mes excepte la seva
configuració

Aquesta es la pantalla que surt de Kamikaze a l'entrar per telnet, no
demana ni login ni pass

 === IMPORTANT ============================
  Use 'passwd' to set your login password
  this will disable telnet and enable SSH

BusyBox v1.4.2 (2007-06-01 15:55:42 CEST) Built-in shell (ash)
Enter 'help' for a list of built-in commands.

  _______                     ________        __
 |       |.-----.-----.-----.|  |  |  |.----.|  |_
 |   -   ||  _  |  -__|     ||  |  |  ||   _||   _|
 |_______||   __|_____|__|__||________||__|  |____|
          |__| W I R E L E S S   F R E E D O M
  * 10 oz Vodka       Shake well with ice and strain
  * 10 oz Triple sec  mixture into 10 shot glasses.
  * 10 oz lime juice  Salute!
[EMAIL PROTECTED]:/#

Això vol dir que el router hi te un firm carregat sense administració web,
no?

com puc desde aquí carregar DDWRT o Freifunk?

Gracies i perdoneu la meva ignorancia

Pep de la Torre