From: Josep Vives
Date: Jul 23, 2007 2:42 PM
Subject: Re: Alerta de Google: sax2007
To: Roger Baig Viñas

PS: els de la vall del riu corb no us despisteu! ja vàrem anar a
prendre vistes a capolat!

Neeeeeeeeeeeeng, que ens heu de fer el pressupooooooooost/projecte.

Si tinc això fet puc mirar de moure el tema, inclus muntar una reunió
dels diversos ajuntaments, o buscar voluntaris/particulars que
aportin.... Just avui li demanava al Ramon el pressupost i m'ha remes
a tu.

Feu els dos projectes, plis:

a) Xarxa "La Vall del Corb", amb els nodes de Ciutadilla, Nalec,
Rocafort i Guimerà (separant despeses poble a poble)

b) Enllaç Troncal La Bovera-Capolat. Aquest el podria'm posar a
apadrinaments de la home per a que tota la penya de lleida pugui
"contribuir", ja que des de la bovera tenim tota la plana de lleida
als peus, a l'abast (preixana, Linyola, Tarrega, Almacelles...).

I jo podria anar per Tarrega a veure si convenço alguna empresa que
apokini pasta..

HO NECESSITO TENIR PER AL 31 d'AGOST. Jo estaré tot l'Agost a
Ciutadilla i espero poder moure el tema quan estigui "in situ". ;-)

Josep

2007/7/23, Roger Baig Viñas:

--
roger