Amb un reset m'ha tornat la ip 192.168.1.1 i l'usuari anterior.

Quan no podia entrar ho he provat per la web i per telnet amb quasi totes
les combinacions qeu se m'han acudit d'usuari admin/root i guifi. Ja m'havia
passat fa temps lo de no enrecordar-me com entrar despres de l'unsolclic i
aquesta vegada no tenia la mateixa pinta.

Provare de tractar-lo com un wrt54GL  i treure les parts que facin
referencia a OSPF i la entrada sshd_authorized_keys que sembla la unica que
te a veure amb contrassenyes, pero potser ho fare un altre dia, que no es
pot anar tant llançat... :o

Gracies als dos per les rapides respostes

Bona nit !

Albert

El 24/07/07, Miquel Martos <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

amb un reset hauria de tornar-se a posar tot de fàbrica.
ara que ho dius, això dels usuaris, crec que ho van canviar. ara s'ha
d'entrar sempre com a root, inclos per web. no és culpa de que sigui un V5,
sino que aquest unsolclic estava pensat per el DD-WRT v23beta3.
i la variable nvram per col.locar la password, crec que ara és una altre.
prova amb l'usuari root i fes proves amb el pass "guifi" i l'anterior que
tenies aveure que tal. Despres si aconsegueixes entrar, prova de canviar el
password per web.
Ho has provat per telnet o SSH?

Si ho aconsegueixes. si entres per telnet.
fes-nos un post amb aquest infor siusplau:

#nvram show |grep password
#nvam show |grep http_password

Merci

El 23/07/07, Albert Sarle <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Instalaci%C3%B3n_en_el_enrutador_WRT54G%28S%29_versi%C3%B3n_5

> --

Miquel Martos