To: <guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org>
Sent: Monday, July 23, 2007 6:33 PM
Subject: Re: [guifi-usuaris] Fw: [guifi-barcelones] entrada a Barcelona perelBessos

Hauriem de fer una prova amb una unitat mòbil per veure des d'on es rep
la senyal de Caldes.... en alguna de les muntanyes de collserola, per la
part del besòs.
Aquesta setmana algun dia a la tarda? Algú sap d'algun bon lloc per fer-ho?

En/na Jordi Soler ha escrit:
si ho vols fer passar entre els 3 cables ja et dic jo que malament,, ara
per sota o per sobre s’hauria de provar

Jordi