Gràcies per la informació i pel teu interessant punt de vista.

La veritat és que jo tenia pensat venir d'oient a darrera fila però m'ha
sortit un compromís familiar i no me n'he pogut escapar. Veure que hi heu
anat els de Manlleu i que ho comenteu en públic m'agrada molt.

La teva informació és molt oportuna perquè demà hi ha la Jornada de
Cerdanyola on s'exposaà també el model manlleuconnecta però jo ja en
tindrà informació de primera mà.

És feina dels veïns assegurar-vos de tenir la xarxa que voleu perquè
qualsevol (en aquest cas l'aj.) fa la que li sembla però no tothom ha de
fer-ho si no hi creu.

La gent es connectarà a allò i amb els trastos que li assegurin que pot
tenir la xarxa i la connexió que vol gaudir.

Serà ideal que sigui una i ben coordinada, aquí hi teniu molt pes els
manlleuencs perquè sou vosaltres els protagonistes i és a casa vostra, la
resta segur que us hi donem un cop de mà :)

Lluís