Se'm acut que una cosa interessant i crec que factible seria fer un "livecd" o una mini-distro de linux amb les variants necessàries per muntar servidors de gràfiques/dns de forma simple a partir d'un pc qualsevol, continuant en la línia del que ha fet en Carles Guadall...

En/na Fortia Molist Sayago ha escrit:
Hola a tots,

Fa dies ja vaig comentar aquest tema, però perdut enmig d'algun altre missatge,
i encara no havia concretat res amb ningú. El tema, és que encara no m'he ni
matriculat de res, però ja ens estan imposant uns horaris força estrictes.
Parlant concretament del projecte, resulta ser que han actualitzat la info dels
horaris que encara tenien penjats de l'any passat, i he vist que el dia 4
d'octubre hauria de tenir per escrit la meva proposta de projecte, si en vull
fer un dels que no oferten.

Com que encara no havia quedat res concret, demanaria si us plau als gurus que
esteu més per la qüestió tècnica, i sabeu els problemes que s'han de resoldre
en un futur proper, o bé els temes que son més necessàris avui, que em
donguessiu uns quants temes i idees, una cosa així com títols pel projecte. Bé,
si son apartats o parts concretes d'aplicacions ja mig implementades, potser
m'ho haurieu d'explicar una miqueta, ja que no se encara com funciona, i com
porteu el tema. Així, en uns dies em podria remirar una mica totes les opcions,
veure aviam com ho puc enfocar, dir-vos el meu parer, per acabar de concretar
el tema i l'enfocament abans del dia 4.

Moltes gràcies per la vostra atenció. Salut i Xarxa!