Acabo d'entrar amb el winbox al SEPODipositST. Com molt be deies ramon al
fer scans no es veu SBGTorreNord, en canvi si que es veuen SEPODipositsOlost
i SEPODipositsPerafitaEnl ( aquests tb funcionen a 5Gh). Per tant suposo que
s'ha mogut l'antena ja que tampoc funciona el BGP.

El que m'extranya es que a SEPODipositsST ( 10.138.35.1) i
SEPODipòsitsPetafitaST (10.138.35.65), ambdós tenen un wds capa
STBTorreNord. Es conecta SEPODipositsST amb SBGTorreNord no?? (tampoc es veu
SBGTorreNord des d'aquí)

Ja diràs alguna cosa, què et sembla? Els Capolat anirem divendres a Manlleu
a la reunió, si fa falta ens hi acostem.

El 02/10/07, Ramon Roca <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: