Carles Noguera wrote:

> El 11/10/2007, a les 13:20, en/na [EMAIL PROTECTED] va escriure:

> Això sembla molt (massa) gros, no? Ho voleu plantejar com un projecte

> global o com a petites plataformes lliures que cadascú podria

> implementar? Quanta gent sou?

> M'he llegit el projecte i sembla molt poc específic. Estaria bé que el

> desenvolupessis una mica més.

> Després et trobes amb els "Codis per a les relacions sexo-afectives" i

> ja penses que és una broma.

> Això està molt bé, és el que cal a guifi.net. Però no hi veig massa

> [...]

Al HackMeeting 2007, a Gernika, Euskal Herria, a les 21h. He vist algú de guifi
per aquí ;) però tranquil. La xerrada es grabarà i es pasarà l'audio. Ara no
tinc temps de respondre a tot, només una cosa, dius "Estaria bé que el
desenvolupessis una mica més", però no ho faré jo, és una crida a la
col·laboració. Estem en contacte.