A veure si algú ens en fa cinc cèntims de les proves amb el BATMAN, alguna
captura, configuració recomanada, mesura de cabal, ...

Amb en Miquel vàrem estar a punt de venir, llàstima que ens vàrem
equivocar de dia i per pocs ens presentem el dissabte :D diumenge ja em va
ser impossible, encara tinc la parenta a l'hospi :(

Lluís