Per fi, ho tenia a la punta de la llengua feia unes quantes setmanes però
no ho podia dir i això em tenia una mica atabalat perquè el què volia fer
era dir-vos-ho ...

Doncs ara em desfogaré amb vosaltres :)

Des de la Secretaria de Telecomunicacions i Societat de la Informació em
van demanar si ens faria res que ens proposessin per al Premi Nacional de
Telecomunicacions de la Generalitat de Catalunya.

Els vaig dir que sí perquè, això, representava un reconeixement a la feina
feta per molta i molta gent, un reconeixement a la potencialitat i
normalització de les Xarxes Obertes i l'esperit col·laboratiu i, com no,
perquè representa un trampolí de cap a donar a conèixer el Projecte a
molta més gent, institucions i empreses.

Em van demanar un grapat d'informació sobre guifi.net, la típica per
nosaltres: què fem, qui som, ...

També em van comentar que els premis pertanyen al Departament de Cultura i
Mitjans de Comunicació i que un Jurat havia d'acceptar la candidatura i
posteriorment escollir al guanyador d'aquesta.

Per això, em van demanar que per evitar fer volar coloms i que al final no
es concretés en res preferien que aquesta presentació de candidatura no es
fes pública per no decebre les expectatives de ningú, ho vaig trobar que
estava fet amb bona intenció i, per això, m'he estat aguantant.

Després de unes 3 o 4 setmanes, aquest divendres a la tarda, mentre anava
a recollir la canalla a l'escola, em truca una noia i em diu: 'un moment
que s'hi posarà el Conseller Tresserras' i jo vaig pensar: un Conseller,
conseller de què ?

El Conseller em va explicar que el Jurat dels Premis ... havia decidit
atorgar el Premi Nacional ... a guifi.net

EI, és per TOTS VOSALTRES aquest premi !!! MOLTES FELICITATS !!!

El Conseller em va comentar que tenien previst fer un comunicat de premsa
per tal que la notícia tingués un nivell de difusió molt gran sense que
filtracions prèvies fessin que el ressó i publicació a la majoria de
mitjans es veies disminiït, hi vaig estar d'acord perquè guifi.net s'ho
mereix :)

Però vinga, a tornar-me a aguantar amb la boca tancada !

Ahir em truquen de Protocol per demanar-me quantes invitacions necessitem
i a la tarda me les porten a casa, a Vic, aquests de la Gene no s'estan
d'històries :)

Tinc unes 50 invitacions per vosaltres, només necessito nom i cognoms del
qui hi vulgui/pugui venir.

Mentre anava esperant la nota de premsa que mai sortia publicada :)

Ei, repeteixo AIXÒ és MÈRIT de TOTS VOSALTRES, guifi.net és el què és per
la gent, les empreses i les administracions que com un més ens hem apuntat
a fer el què creiem que és el què ha de ser.

Una Xarxa Oberta !

MOLTES FELICITATS !

Lluís