Bones gent,

Jo ara mateix, que estic amb la meva adsl, no amb l´equip que te el proxy,
un ubuntu, tinc problemes per veure els mapes. He tingu de posar al archiu
host la resolucio de maps.guifi.net apuntant a la mateixa ip que resol
www.guifi.net o guifi.net, que comença pero 88. Si li deixo la que em resol,
que comença per 80 surt un error de gateway.

Salutacions,
Paco