Aquesta adsl ahir al matí estava impossible i era l'adsl perquè volia
baixar-me una còpia de la base de dades cap al CESCA i per l'adsl era
impossible totalment, al final vaig optar per enviar-ho per dins de
guifi.net de Gurb a Taradell i de Taradell al CESCA i per dins va anar a
tota velocitat.

Crec que cal actuar i aviat en el tema web de guifi.net

Una solució podria ser:
- activar al CESCA un drupal amb notícies i el fòrum de guifi.net i
desactivar-hi el mòdul guifi
- desactivar els mòduls de notícies i fòrum del bandoler i només deixar-hi
actiu el mòdul guifi

D'aquesta manera, la majoria del trànsit ja el tindríem per les línies
bones del CESCA, mentre que només necessitaríem l'accés a la web pels
nodes.

Alhora, el mateix bandoler podria, fent servir les possibilitats de
'multisite' activar-hi un site per redlibre, però que actués sobre la
mateixa base de dades.

D'aquesta manera, podríem oferir el què tenim ara mateix en marxa perquè
qualsevol altra comunitat i grup pugui afegir-se a fer xarxa lliure
utilitzant les eines que ja tenim en marxa.

Salut !

Lluís