Hola, m'ha agradat que gràcies al meu mail hagin sortit a la llum un munt de
dones amb nom i cognoms que sí que estan darrera de Guifi però que no coneixiem
públicament. Penso que això és positiu. Les experiències a altres llocs
tecnològics en els que treballo diu que el més difícil es que arribi la primera
dóna, però un cop que es veu que n'hi ha, les altres ja no es tiren
endarrera[1].

Per això penso que seria positiu que per a properes fotografies de propers
premis (que segur n'hi hauran!) o del que sigui, si alguna noia s'intenta
escaquejar de la foto, que se la retingui (ja sabeu de que parlo, es com quan
et treuen a ballar i dius que no vols però vols :D). Així se li donarà més
visibilitat.

Jo per ara he escrit un mail a la gent de la llista [EMAIL PROTECTED], per
veure si alguna vol participar al WifiLab que estem preparant a Barcelona.

Per altra banda comentar que --com heu entès generalment-- jo no he parlat de
que es practica l'exclussió explícita a Guifi . No voldria entrar en flame,
així que no respondré directament, però una cosa és donar l'opinió de que no
penses que aquest tema sigui important i l'altre es dir que no ens hem de
dedicar a parlar d'aixó i tot fent menció a les gònades masculines. Bé, en
general no crec que ningú pensi que la forma de participació dessitjable de les
dones a Guifi sigui a través dels seus marits. El que sí que voldria es donar
un toc d'atenció a que no hem de tolerar llenguatje exloent.

Ens veiem.

[1]parlo de l'experiència en hacklabs, on el percentatje de dones potser és del
20% en molts casos, o, per exemple en temps àlgid del mediahacklab riereta.net
el percentatge de dones era superior al d'homes