Uy...
jo així en calent, i en mode "facilon" pq no m'en puc estar, li diria:

que la seva mare fa temps que tampoc es FASHION, i no per això es una
FACHA..

que jo també vull que s’abarateixi el cable, i la tecnologia wifi és entre
d'altres, una mesura de pressió pq ho sigui..

que també vull que me’l portin a casa el cable, llavors que diran els seus
amics ecologistes quan vinguin les excavadores rebentant el territori i
fent contaminació acústica. Jo també soc ecologista i ho tinc bastant clar,
visc a pagès.

Si algú esta reduint precisament l’exclusió digital en la societat de
d’informació es precisament el col·lectiu guifi.net..Si algú impulsa la
participació ciutadana es guifi.net o col·lectius similars

Que això de parlar en nom de col·lectius (Campo Sagrado Borrell )està molt
bé,però és molt lleig,,Potser podria parlar tot el col·lectiu de guifi.net
alhora a veure si llavors, ells, també creuen que ens mereixem un respecte.

i que si de veritat creu tant en els informes BioInitiative Report, primer
que tiri el mòbil i el microones de la cuina (si es que en fa servir) i
segon, que vagi a tocar els xxxxxxx a la gent que usa aquests aparells que
son molt mes perjudicials que no pas els nostres.

Ara que ja m'he desfugat...

jo la millor documentació que he vist mai sobre aquest tema la vaig veure en
un taller de Mataro Sensefils on un senyor amb un espectròmetre dels bons
feia un clase teòrica i practica de pq el wifi era el menys perillós de tots

els microones. Molt bó. Ho he reclamat unes quantes vegades, no hi ha manera
de que ningú ho trobi :(

Però avui mateix, llegint el document http://guifi.net/ca/node/12486
hi he trobat un gràfic que t’anirà bé..

salutacions i bon any