Hola,

Jo acabo de reenviar aquest e-mail de la reunió amb l'ajuntament de
Sabadell a varia gent de l'ajuntament on treballo, el de Rubí. Als
informatics (no al cap de informatica, que no m'atrevo...) i al
Comissionat de la Societat de la Informació (la seva coordinadora),
que es qui "te" els telecentres.de l'ajuntament.

A veure si veient que Sabadell ens dona audiencia també se'ls desperta
a ells l'interès.

Els hi he dit que quan vulguin, si els interessa, fem una reunió
similar guifi-net/ajuntament de Rubí.

Josep Vives
Observatori per la Cibersocietat
Observatori de la Ciutat. Ajuntament de Rubí

El 10/01/08, xab ara ele <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: