Jo m'he trobat amb això que diu el Lluís. La CPU de la RouterBoard 532
funciona a una freqüència d'entre 300 i 400 MHz i el soroll que genera pot
afectar el senyal de TV si es posa molt a prop, la instal·lació no està ben
aïllada, i necessita de l'amplificador que diu l'Enric perquè el senyal de
la TV que us arriba és dèbil.

Per cert, entenc que parlem d'interferències en TV analògica. Amb la TDT no
sé si interferiria, però com que són altres freqüències més llunyanes diria
que no hi hauria d'haver problemes.

Solucions possibles si al fer les proves veieu que es fan nosa (n'hi ha prou
amb anar engegant i parant la placa, o fer que la CPU treballi, és a dir,
que hi hagi trànsit de xarxa):

- Blindar totalment la caixa de la RouterBoard
- Canviar la caixa de lloc o girar-ne la orientació fins a trobar el punt on
afecti menys (a ser possible que estigui fora del "camp de visió" de
l'antena de TV). Vam haver d'allargar els coaxials, però això a mi m'ho va
solucionar.
- Canviar la RouterBoard 532 per una 133, que treballa a una freqüència
menor i no interfereix.
- Posar un filtre a la freqüència exacta de la RouterBoard (ens ho va
proposar un instal·lador de TV, no ho vam arribar a provar)
- Esperar l'apagada analògica...

En cap cas hauria de ser problema del wifi com a tal, ni de l'antena. Els
2.4 o 5 GHz queden massa lluny de les freqüències de TV com per fer-se nosa.
No deixeu que això ho utilitzin com a argument per dir "no al wifi", perquè
no ho és!

Sort i endavant!