De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de
Jordi Costa
Enviado el: viernes, 18 de enero de 2008 8:54
Para: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Asunto: Re: [guifi-usuaris] Reunió amb l'ajuntament de Sabadell

Hola,

Primer de tot, moltes gràcies per la vostra presència.

Respecte el desplegament, també apuntaria tal com suggereixes. A la nit li
he donat voltes i crec que hauríem d'anar comentant les possibilitats,
potser a través de la llista de Sabadell.

Les zones que no hi ha ADSL les hauríem d'aclarir, però m'imagino que han de
ser poques. El terme municipal és molt petit i la concentració urbana gran.
Potser només quedarien algunes cases aïllades en els límits de terme (?). No
crec que fos quelcom simple i factible en un primer pas.

Jordi