Hola LLius, i resta,

Jo crec, que des del punt de vista de l'expansió, graficar el ritme de
creixement de la xarxa en a)nodes i
b)km de enllaços
c)municipis/comarques
 és molt bo....

Si algu em dona les dades o em diu com extreure-les d'algun aplicatiu
me n'encarrego jo....

Heu d'anar, sisplau, al COETTC, es un organisme amb pes i que les
administracions escolten segur. Ens l'hem de guanyar per la causa. O
almenys hem de saber que en pensen de nosaltres... ;-)

Josep Vives
Ajuntament de Rubí
Observatori per la Cibersocietat

El 31/01/08, Lluís Dalmau <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: