He trobat un article molt interessant a les FAQ del DD-WRT respecte aquest
problema.

Diu que aquest és un problema típic d'una serie de routers, entre ells els
que normalment utilitzem en els clients de guifi.net (linksys, buffalo...).
Apunten tal com suggerien en Pere i en Lluís a un problema en l'alimentació
del router, recomanen que es revisi el connetor d'alimentació del router i
que si és possible s'utilitzi un UPS (SAI) doncs sembla que un petit fallo
de corrent en l'arrencada del router provoca la carrega dels paràmetres per
defecte en la nvram.

El més interessant de l'article és que hi ha un "link" a un forum on es pot
trobar una variant del "dd-wrt" que té un comandament ( nvram_restore --save
) per guardar la nvram en la memòria flash del router, i que cada vegada
despres d'arrencar el router comprova aquests valors, i si s'han resetat hi
torna a gravar la configuració original.

Feu-hi un cop d'ull crec que seria un firmware molt interessant per routers
conflictius. Inclús és podria incloure l'ordre de guardar la nvram en
l'última línia de l'unsolclic i tindríem un router que al resetar
s'autoconfiguraria als valors de guifi.net :-)

Article original:

Why did the router reset its parameters to default values?

This problem affects Broadcom routers like Linksys WRT54Gx, Buffalo
WHR-G54S, Asus WL-500 and others. After a power cycle suddenly your setup is
gone and the router restarts in its default and unsafe state. This seems to
be caused by a CFE bug, but it looks that other firmwares with the same CFE
do not have this problem. To minimize the risk of incurring in a revert,
check the power supply mains connection and the DC plug, the contacts should
be absolutely reliable. If you can, use UPS. It's also possible to flash a
customized firmware, which reloads parameters when needed. It can be found
here.<http://www.dd-wrt.com/phpBB2/viewtopic.php?t=8895&postdays=0&postorder=asc&start=105>Remember:
flash the new firmware only with jffs enabled (check if /jffs/tmp
exists)