El motiu era per tal de poder tenir una manera fàcil de accedir-hi. La
idea es que amb el temps, passar de la actual guia a una wiki aon tothom
hi pogues afegir la seva part. Falta temps per fer-ho. La guia no es
nostre, es una aportació a la comunitat, encara que apareguin els noms
dels autors.

Per això et deia de fer-la de forma genèrica i no personalitzada per a
cada indret, perquè de fet, no variarà la forma de configurar els aparells
a Taradell o a Barcelona. I la idea es que aquell qui vulgui pugui
afegir-hi noves aportacions. El fet es que no està centralitzada a la
esperança, sinó que penja de Taradell per aixi descarregar la adsl de la
esperança.

Pero sino, fem el canvi de guia.guifi.net cap a guiaguifi.guifi.net, per
mi cap problem ;)

Miquel, em podras fer el canvi?

APa, salut!

SAX