Hola, tinc un problema per configurar samba i no m'en surto.
tinc un servidor linux amb samba instal-lat, amb un disc dur usb, el monto
a  mount  /dev/sdb1 /media/usb
el archiu smb.comf el tinc modificat aixi segons el testparm:

Load smb config files from /etc/samba/smb.conf
params.c:Parameter() - Ignoring badly formed line in configuration file:
ample
onfiguration file for the Samba suite for Debian GNU/Linux.
Processing section "[server]"
Processing section "[homes]"
Processing section "[printers]"
Processing section "[print$]"
Loaded services file OK.
Server role: ROLE_STANDALONE
Press enter to see a dump of your service definitions

[global]
        workgroup = XARXA
        server string = %h server
        interfaces = 127.0.0.0/8, eth0
        security = SHARE
        obey pam restrictions = Yes
        passdb backend = tdbsam
        passwd program = /usr/bin/passwd %u
        passwd chat = *Enter\snew\sUNIX\spassword:* %n\n
*Retype\snew\sUNIX\spas
sword:* %n\n *password\supdated\ssuccessfully* .
        dns proxy = No
        panic action = /usr/share/samba/panic-action %d

[server]
        comment = disk usb
        path = /media/usb0/public
        read only = No
        create mask = 0777
        directory mask = 0777
        guest ok = Yes

[homes]
        comment = Home Directories
        valid users = %S
        read only = No
        create mask = 0700
        directory mask = 0700
        browseable = No

[printers]
        comment = All Printers
        path = /var/spool/samba
        create mask = 0700
        printable = Yes
        browseable = No

[print$]
        comment = Printer Drivers
        path = /var/lib/samba/printers

Amb un pc xp en xarxa puc anar fins a les carpetes del disc usb, puc obrir
arxius i llegir-los pero no puc crear, modificar o borrar re del disc

he probat amb   chmod 0777 /media/usb0/public per donar permisos i res de
res

tambe amb public = yes

writable = yes

la meva intencio es de tenir acces al disk sense usuaris ni pasword, i no
els demana pero no puc fer res

el disc es fat 32, amb ntfs encara es pitjor ja que em demana usuar i
password, no ho entenc perque ho fa sense modificar el smb.conf  ????

no tinc cap user ni passw posat al samba i en el linux hi entro com a root

el servidor linux: 192.168.1.5

un pc :192.168.1.11

un comentari, el servidor no te grafics, entro desde un pc per ssh, per aixo
necesito configurar directament l'arxiu smb.conf

alguna ajuda??

adeu..