La trobada dels blocaires es la que posa al link del meu email
d'abans, els dos ultims dies de maig. Mirarà de fer un forat al
programa de les jornades per fer la presentació de guifi.

Sobre l'altre presentació de guifi que es mirarà de fer abans per als
veins de Gelida, encara no hi ha cap dia. Pero vam dir de fer-ho un
dissabte a la tarda, que es quan li va millor a tothom.

El 17/03/08, Aleix Solé <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: