lo del sudo sembla un problema amb el fitxer /etc/hosts, si encara tens
problemes pots enganxar aqui el contingut del fitxer?
lo de l'ssh podría ser que l'usuari amb el que no pots entrar no tingui un
shell vàlid, proba:
usermod -s /bin/bash usuari

salut!

A Dimarts 18 Març 2008, imakoki va escriure: