Bones gent,

Ja torna a anar l'enllaç entre marata i TvCentelles. De totes maneres no se
sere necesari mirar la orientacio que no fos que amb les proves hagi quedat
una mica malament ja que l´enllaç esta marcant -90/-91 amb la qual cosa no
dona mes enlla dels 800Kbits segons la prova que he fet entre les mikrotik.

Jordi, si s'ha de pasar per marata per mirar el tema de l'orientacio a veure
si fem la provar de pasar la radio que apunta cap a caldes del aux al main i
ja de pas verifiquem que el pas a main que vam fer a l´enllaç problematic
realment no te res a veure amb la qualitat actual de l'enllaç, per si un
cas, que tampoc se com estava avans. Tambe si vols podem fer proves canviant
el canal, tu a un extrem i ja a l'altre per si veiem que millora alguna
cosa, que mai se sap ;) Ja dirás.

Salutacions ;)
Paco