La IP que dius 192.168.88.1 és la IP per defecte del mikrotik que
(diria) que és conserva li passis l'unsolclic o no. (Quan dic IP per
defecte vol dir la de fàbrica i la que es queda després d'un system
reset total).

L'unsolclic ha passat de forma satisfactòria? Està actualitzat el
mikrtoik? Quina versió hi ha instal·lada? Jo vaig tenir problemes amb
el meu mikrotik amb una versió tres-punt-poc i se'm van arreglar tots
els problemes posant la 3.6.

(Bé, suposo que ja s'entén que jo ara mateix tinc la versió 3.6 al
mikrotik i hi he passat el unsolclic i cap problema).