Hola!

DIes enrere vaig veure el document (per cert, molt ben explicat i
entenedor) d'en Carles Bruguera per tal de modificar i realitzar canvis a
la BBDD. Animat per la facilitat que es veia, ahir vaig estar mirant aviam
si podia fer els canvis que ens fan falta a TaradellAntena
(http://guifi.net/ca/TaradellAntena) i son els següents:

- Actualment hi ha 2 ST entrats al node, es a dir, TaradellAntenaST i
TaradellAntenaST2 i un TaradellAntenaGuifiBus (que serà el trasto nou). La
intenció era de passar tots els enllaços d'aquest 2 ST, juntar-los i
passar-los a TaradellGuifiBus, que serà el trasto nou que hi haurà a
TaradellAntena.

- AMb tot això, s'eliminaran els dos TaradellAntenaST i TaradellAntenaST2
i només ens quedarà un GuifiBus allà posat.

Per tant, agrairia que algu m'acabés d'explicar com poder accedir a la
BBDD per modificar aquest elements o sinó, si algu amb més practica o que
la tingui més per la ma ho modifiques.

Per cert, ja tenim el GuifBus gairebé apunt, 12 ràdios de les quals hi
haurà 7 en marxa ;). Aviam que tal funciona.

Moltes gracies!!!

Apa, salut!

Colla Guifi de Taradell