Bona tarda/nit, he estat repassant una mica tots els incisos de
Hotspot que hi ha dins guifi. En tinc un de muntat i ara en vull muntar un
parell mes pero vull estar segur de fer-ho correctament
        He trobat una article d'en Lluis que en parla.
        Algu n'ha muntat sobre Mikrotik?
        En l'article d'en lluis parla de crear una virtual AP en la WLAN on
hi ha endollada l'antena. En el cas de Vic vaig crear un hotspot directament
dels primers 30 clients.
        Com es millor fer-ho penjar-ho dels primers 30 clients o crear uns
altres per poder-hi penjar el hotspot.