De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] En nombre de
Joan Llopart
Enviado el: viernes, 02 de mayo de 2008 14:10
Para: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
CC: [EMAIL PROTECTED]
Asunto: Re: [guifi-usuaris] per en joan llopart dubtes Nanostation 5HGZ

Si, els de Manresa ho tenen fet, amb el BATMAN i webif. Jo he estat
fent proves, no tinc ara mateix cap firm per a la nano5 guardat, vaig
fer el comesfa:

http://guifi.net/ca/node/14805

Et recomano que provis a fer-te tu mateix el firm des de zero ... que
és el que he fet jo i el Xavier. Per a la nanostation5 hi ha un aprell
de modificacions del comesfa:

1. Abans de fer el "make world V=99", has de canviar un parametre del
Makefile dels Madwifi. Seguint l'exemple del comesfa, has d'editar:

~/nano/kamikaze/package/madwifi/Makefile

Buscar una linea on posa:
HAL_TARGET:=ap51
i canviar-ho per:
HAL_TARGET:=ap30

i segueixes el proces.

2. En el proces del mkfwimage, hi ha un parell de canvis, que ara no
tinc en aquest ordinador ... ejem ... t'ho envio més tard ;-)

Joan