Com diu el Dani, si la subxarxa de l'adsl i la subxarxa de les càmares
no coincideix, el més elegant segur i pràctic és fer un tunelatge
entre ambdues (IMHO).

Si no vols fer un tunelatge, les càmares tenen IP de guifi i tens un
router molón (TM) sempre es podria configurar el router pq redirigís
els ports addients a les IPs de les càmares... diria que es pot i
hauria de funcionar. Però ... la majoria de ruters d'operadores (com a
mínim els que jo conec) són excessivament warros i insuficients.