Gràcies a tots, ara només em queda aconseguir el
contacte d'algun d'aquests
ajuntaments.

L'ajuntament on muntarem tot és un poble (La
Figuerosa) que hi viuen 20
persones si hi arriben, i tota la xarxa "troncal" la
muntaria l'ajuntament,
excepte els routers i antenes dels particulars on
només ajudariem en
l'instalació i la configuració.
Com som tant petits depenem de Tàrrega, nosaltres
estem convençuts de
llençar-ho endavant però quan hem parlat amb
Tàrrega per veure si ho paguen
ells (gestionen la majoria del pressupost) comencen a
sortir les
divagacions.
Amb Cervera també hem parlat i estan interessats a
informar-se, però son
d'una altra comarca.

Així que segurament ens interessaria anar a xerrar
nosaltres amb
l'ajuntament de Gurb o Sant Bartomeu del Grau i potser
s'apuntarien els
serveis informàtics de Cervera.

Fernando