Això que dius de bloquejar certs dominis, no se pas com es pot fer, si
ho saps, tu mateix xD.

He buscat algun captcha per drupal6, però el que hi ha no funciona be
si no se li apliquen 3000 patchs, n'he aplicat uns quants, però tot i
que mostra el dibuixet amb les lletres, encara que les escriguis be no
va be. No hi perdo pas mes temps ( de moment).

Quan fas clic a esborrar, la pàgina es refresca i a la part de dalt et
demana que confirmis que el vols esborrar.

Miquel Martos