Gràcies Dani per avisar. Avui a la feina estàvem de tancament d'any fiscal i no m'he enterat de res fins que no m'heu avisat, però m'ha anat bé, just arribava a casa, i després del dia que portava ja no em venia d'una bomberada :) A més demà hi ha una pila d'esdeveniments i fa molta ràbia fer xerrades i que la web en aquell moment no funcioni.

La penjada de fet s'ha produït a les 18h a causa d'un consum exagerat de CPU que ha fregit el bandoler. És una llàstima, feia temps que no rtecordava una caiguda tant prolongada (6h), però vaja, tampoc esta malament ;)

A més de la penjada, s'ha quedat la taula sessions corrupte, i s'ha hagut de regenerar. Aviseu si veieu alguna altra anomalia, així de moment per sobre a mi em sembla que ara ja si que funciona.

Tanmateix ha guanyat força estabilitat en els darrers mesos, els índex de disponibilitat son prou alts, sobretot després de que en Martos va diagnosticar el problema amb les extraccions de proxys i vam disminuir dràsticament el consum de CPU. Hi pot haver encara alguna altra cosa per polir que encara causi un cpu loop, si algú te alguna pista... Jo el que crec que necessita més optimització és el procés que regenera el cnml i les rutines d'obtenció d'adreces i subxarxes, ara això ha crescut molt i potser hem de començar a repensar-les.

SAX!

En/na Dani . ha escrit:
Restablerta la web