Si, pero tot això (canvi port, iptables) s'ha de fer a la banda del servidor.

Jo provaria, si li pots demanar a qui administri el proxy que fagis
servir, que busqui a /etc/squid/squid.conf unes linees on hi posa:

acl SSL_ports port 443 563      # https, snews
acl SSL_ports port 873          # rsync

I que n'hi afegeixi una altre:

acl SSL_ports port 22  # SSH

I que reinicii el squid. Hem sembla que amb aquest acl al squid i el
"corkscrew", podries obrir el ssh. Repeteixo, que no ho he provat,
pero fa bona pinta ... ;-)

Joan

El 3 / juny / 2008 10:44, Jaume Devesa <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: