2008/7/14 Yoques <[EMAIL PROTECTED]>:
> Hola bona gent!
>
> Finalment hem estat mirant de muntar una xerrada a Sitges. He passat el
> dossier inicial del ComunsSensefils i com es comença amb guifi (que hauré
> d'anar millorant el mètode de distribució, si ho vull seguir fent amb cara i
> ulls... que les fotocòpies de fotocòpies son un askazo).
>
> He encarregat al meu amic (el del node a Sitges) que s'ho organitzin ells, i > que busquin espai i dia i tot això. Es va llegir el dossier molt interessat,
> i ara hem d'anar veient com tira la cosa. La previsió és que d'aquí a un
> [...]

Ei Yoques, aquesta és la meva zona materna :_) Ara jo no hi visc allà, però tinc alguns contactes que potser es podrien revifar (alguns d'interessants com la UPC de Vilanova, el pic Montgròs ( http://guifi.net/ca/node/11692 ) i el pic de l'Àliga amb visió a tota la puta comarca i fins i tot amb visibilitat amb la gent que s'ho està currant al Penedès). Encara hi ha un node de guifi muntat a Ribes, que no està connectat a enlloc, pero tinc les claus :). Fins i tot hi ha una llista d correu de "El Garraf Wireless".

Desgraciadament la gent de la zona són uns apalancats i uns cagats de la CMT (ho havia de dir, ja m'he desfogat), però si aconsegueixes reunir a algun, conta amb mi. Hi seré allà al menys amb una persona de la zona.

Bona feina, Yoques, petonets :*

PD: Per cert, passo el mail a la llista de guifi-usuaris, crec que és més òptima per això perquè és més general i potser pots connectar amb gent de la zona, ja sé que alguna gent no esteu subscrits perquè no voleu més tràfic, però crec que hem de fer les coses al seu lloc. Subscipció a: