Carai, quines vacances et muntes... ja t'ho has rumiat bé? ;)

Un parell de coses: Si voleu treballar amb les possibilitats de nous cercadors més complerts, remenar els continguts, etc, potser us podriem preparar una instància amb la nova versió on hi hain ja migrats tots els continguts, crec que en Miquel Martos ja n'ha preparat una de migració...

Sobre el SAX, més enllà d'alguna cosa que s'havia parlat amb el Citilab de Cornellà, no sé si hi ha realment ningú preparant res aquest any (i és una currada...)... No sé si pot ser precipitat organitzar.ne un per a aquest mateix estiu, però vaja, si mes no remenar el tema sempre pot estar bé.

Això del cotxe... amb conductor o sense?

SAX

En/na al ha escrit:
Hola, m'ho he estat pensant i aquest estiu vull anar-me'n de vacances a... Guifi. Qui s'apunta? Hi ha algunes fites que podem desenvolupar en comú i trobar-nos periòdicament aquest estiu per a fer-ho. Crec que a l'agost s'acaba l'època de les xerrades, penso que també hi ha gent que té vacances i més temps, personalment tinc menys feina de la uni així que podem dedicar-li al desenvolupament.

*Hem quedat amb el Joseba per al final de la setmana que ve començar a treballar amb el cercador i tenir alguna cosa presentable.

*Hi ha algunes reunions amb la gent de la xsf cooperativa, podriem dedicar-li el temps necessari a passar tots els nodes o localitzacions a Guifi.

*Està el tema de la xarxa Mesh a Gràcia: aparells i protocols. Posar coses en comú amb la gent de guifibages. (Aquí a Valldoreix també volem fer servir aquesta topologia)

*Si voleu puc proposar-li al Pedro que ens deixi espai a l'Hangar per treballar els temes de desenvolupament periòdicament, ara que l'Hangar ja té un node a Guifi.

*Potser és més personal, pero m'agradaria enllaçar casa meva a Valldoreix amb la resta de guifi (ara que ja tinc el node operatiu per la zona local)

*Hi ha un projecte secret ;) de desenvolupament per al qual necessitem un cotxe, si algú s'ofereix, que em pregunti personalment de què va. El meu telèfon 650305974

Potser inaugurem el Guifi Summer of Code and Antenna amb la ponència de divendres al Generatech de l'Hangar, per dir algo...

Potser podriem acabar-ho amb el SAX d'aquest any i presentar en societat el que haguem fet. (Hi ha alguna proposta de dates i ubicació de SAX?)

Salut, Amor i Xarxa!