Date: Mon, 21 Jul 2008 16:43:08 +0200
From: [EMAIL PROTECTED]
To: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Subject: [guifi-usuaris] [Problemes connexio Node 15011]

Ei, hola a tots!

Des de la tempesta de la setmana passada que em trobo que la connexió a
internet em va molt lenta.
De la manera que ho tinc muntat, utilitzo un repetidor de la senyal per
poder-me connectar per tota la casa per Wi-fi. Ho dic perquè potser el problema
el tinc a "dins".

He mirat les gràfiques del meu node, pero es que no entenc res!!

http://guifi.net/ca/node/15011

Per navegar per internet ho faig a través del proxy.ausa.guifi.net.
Algú que tingui un moment s'ho pot mirar si us plau?

Aprofito per comentar que Felicitats per la Fundacio!! No entenc bén bé de què
va el tema, però he vist que vau incluir un grup de treball de programadors.
Estic disposat a colaborar dins les meves limitacions horaries i de
coneixements!

Salut!

jaume