Segons les teves gràfiques sembla que el teu
radio esta desendollat o atontat :- ) http://guifi.net/ca/node/15792
proba a desendollar la radio i la tornes a endollar esperes un ratet si tot i
així
les gràfiques estan de color groc, torna-li a passar el unsolclic
http://guifi.net/guifi/device/9973/view/unsolclic

Sort.