Per antena, router i minipci tinc el material de Garrigàs, que estan
esperant de fa mesos poder finalment poder fer l'enllaç :)

En tot cas igualment seria el dia 8/8/08 així que durant la setmana se'n
pot anar parlant.

SAX!

El dj 31 de 07 de 2008 a les 23:54 +0200, en/na Xevi Nadal va escriure:

> Aquest  tema  es  el  que  em de  mira be, s´ha de  fer replanteig de
> tots els possibles  puts que  es  desitgen enllaçar.
> Segons  els  nostres  càlculs  teorics  les  sectorials donen
> suficient  pera  enllaçar a  una  àrea de  uns  10 - 14  Km, pensa que
> son sectorials de  14dB, no directives.
> Ha de  estar compensat la potencia i sensibilitat  amb els dos punts.
>

> 2008/7/31 Gil Forcada <[EMAIL PROTECTED]>
>         Iep, i l'enllaç cap a Garrigàs? Amb les sectorials?
>
>         A veure si el 8/8/08 puc venir, aquest cap de setmana m'és
>         impossible :(

> [...]
gil forcada

bloc: http://gil.badall.net