Manu,

1er-. L'Agustí Moll m'ha fet adonar que Hiberbanda va sense H, per
tant, continuarem escrivint Hiberbanada

2on-. és cert el que diu en Lluís Dalmau al seu mail: tenir guifi.net
és totalment compatible amb tenir un ISP (de fet els proxies estan
així)

i per últim, no et diré pas que fer-te arribar guifi.net a casa sigui
un tres i no res, però jo crec que és assegurar el tiro. En aquest
sentit et tornaria a recomanar que et posessis en contacte amb l'Aleix
Solé; em sembla que ell és instal·lador, i per tant, si vols, fins i
tot pots triar l'opció de desentendre't de tot i que t'ho faci ell,
tot i que també pots participar-hi més activament i tampoc no crec que
ell tingui cap problema per ajudar-te. Finalment també tens l'opció de
tirar-te a la piscina i provar de fer-t'ho tu sol (bé, amb l'ajuda de
les llistes), però tingues present que el teu cas, pel que dius, no és
dels més senzills (el més senzill seria que relativament aprop hi
tinguessis un AP amb visió directa).

Vinga, no tinguis por a preguntar res, que ja veus que aquí no hi ha
cap inconvenient per respondre qualsevol pregunta.

Esperem el teu node!

--
roger