Bones,

Aprofitant que puc estar-me una mica més per el Cabrerès he coincidit amb amics de Tavertet que em comenten que hi ha un cert interès al poble i que voldrien que s'els hi fes una petita presentació de guifi.

Com que la meva experiència en l'assumpte no es massa gran i es limita a una mica de pràctiques per Cantonigròs i una mica de teoria amb la gent de Sabadell, m'agradaria que alguns dels experts (R. Roca, Ll. Dalmau, ...) ens hi donés un cop de mà.

Després de molt temps d'anar-se comentant la idea de guifi.net de manera dispersa, ara estaria bé aprofitar l'ocasió per mirar de donar una mica d'empenta a l'assumpte.

La trobada s'hauria de fer aviat, potser durant la setmana que ve, per aprofitar la presència d'una mica més de gent. Sinó pot acostar-se ningú de la Plana, intentaria fer jo mateix una breu explicació per mantenir el caliu fins que es pugui fer algo més seriós.

Tavertet és un poble que pateix molts problemes de comunicació: va ser dels últims en arribar-hi una carretera i de moment, que jo sàpiga, encara no hi arriba l'ADSL.

Salutacions,

Jordi