Jo no cridaria tant. Al menys fins que ens desfem del RouterOS i
derivats, i fem servir OpenWRT i qualsevol altre OS que sigui de codi
lliure.

---------- Missatge reenviat ----------
De: Dani . <[EMAIL PROTECTED]>
Data: 6 / setembre / 2008 20:13
Assumpte: Re: [guifi-usuaris] Canopis a Sant Fost de Campsentelles
Per a: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org

Canopix nooo, Cano plis!!!

A veure si arriba el dia que la gent s'en adon que utilitzar trastos
propietaris com els Canopix es un crim, una pèrdua de diners i de
temps i que el dia que plegui la empresa ja poden tirar la ferralla de
3.000€ cada trasto a les deixalles.

Puta mania la gent amb els putos Canopix, RUINdows i la mara que els va parir.

Visca els sistemes lliures, els soft lliure!! sempre es pot utilitzar
i no caduca!!!
Un exemple llença el teu pentuim II per que microchoff no vol donarte
mes suport al teu antic RUINdows i t'obliga a comprar maquinari nou
per utilitzar la xapusa del RUINdows Vista que gastara el 80% del teu
maquinari. O millor sigues inteligent i fot linux al teu pentium II
que funcionara fins que reventi el maquinari i no pas fins que els hi
surti dels pebrots a Microchof RUINdows.

SAX!!! i sistemes propietaris a tomar per el SAC!!!