Moc el tema i us dic més..

Llàstima qu eno vaig estar al cas  a Sant Fost.

Pel de Martorelles ja us dic aviat més

----- Mensaje original ----
De: Roger Baig Viñas <[EMAIL PROTECTED]>
Para: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Enviado: lunes, 8 de septiembre, 2008 17:25:04
Asunto: Re: [guifi-usuaris] Canopis a Sant Fost de Campsentelles

2008/9/8 Josep Rifà ,Jusep:

> He parlat amb gent de l'ajuntament i a Sant Fost A Sant Fost es va fer un
> concurs fa un any que ve guanyar l'empresa EURONA que es per tant la que te

EURONA, que Déu els agafi confessats!

> el contracte i qui ja esta fent des de fa mesos la implantació de les
> antenes, nodes etc.. el que es surt a concurs ara és el renting dels equips
> wireless.
>
> A Sant Fost no  s'hi pot fer res, ara bé a Martorelles estan mirant de fer
> un concurs similar però encara no l'han tret ,  algú de la zona s'anima a
> parlar amb l'ajuntament de Martorelles i exposar-li el projecte guifi.net?
> Jo puc donar un cop de mà per bé que no conec a tanta gent d'allí.

Home, si tu mateix engegues els contactes... es pot mirar de fer una
primera reunió amb la gent de l'Ajuntament i mirar de fer-ne una altra
després per informar a la gent del poble; llavors és el moment de
mirar de trobar gent local que tiri el tema endavant. Què te'n sembla?

--
roger