No ho he provat, però es pot fer:

http://openvpn.net/index.php/documentation/howto.html#http

El servidor OpenVPN que esta a Internet, el poses que escolti pel port
443 en comptes del default (1194), aixi el proxy ho deixa passar ;-)
D'aquesta manera hauries de poder accedir des de dins a guifi, a
traves d'un proxy, al servidor OpenVPN que tens a Inet.

Segurament, a la config del client, li hauras de forçar una ruta
10.0.0.0/8 al la WAN i tota la pesca.

El 10 / setembre / 2008 15:32, eduardtarrats
<[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: