Ei Ramon, de moment encara els tinc a casa, la setmana vinent treballo per les tardes de 14:00 a 22:00, podríem quedar pel matí ?
O on preferiu que els deixi ? Pensava amb el Jordi de Setup...

SAX !!!

En/na Ramon Roca ha escrit:
Jo també bull adhesius! M'en guardeu?
Que s'ha de pagar?

En/na Lluís Dalmau ha escrit:
A veure si algun dels que coneixeu millor el tema 'adhesius' proposeu un
apadrinament i el posem en marxa perquè tothom pugui tenir-ne com a
tarjetes de presentació :)

Lluís