Disculpa per tantes preguntes...Moltes gracies!

Date: Wed, 17 Sep 2008 21:19:01 +0200From: [EMAIL PROTECTED]: [EMAIL
PROTECTED]: Re: [guifi-usuaris] comprar router
Hola, per connectar necessitaries el router que ja te antena etc...
integrats.Del router que connecta a la UPF al teu portàtil hi anirà un cable de
xarxa que ja be també amb el router.Si a mes a mes vols connectar sense fils
per dins de casa, el que necesitaras es un altre router que et fara de punt
d'acces per connectar comodament per dins de casa sense cable.Si t'interessa
tinc routers per vendre ja que els models de linksys no son fàcils de trobar.
El que millor t'anira es el nanostation2 que no el venen en lloc a
Barcelona.Salutacions