Hola a  tots:

Amb el meu company em realizat casi tota la  GARROTXA i  Mare de deu del
Mont entre altres, em realizats unes quantes presentacions.
No  se de  quina  manera  teniu pensat realitzar presenatció, però si
ho desitgeu  podem portar material DEMO par que la  gent toqui i vegi:
antena client, antena supernode,...
Estem pendents de rebre projector...  tenim també presentació diapositives
molt visuals de com funciona sitema.
El que cal fer es una  mica de  guió explicació amb  base presentació,
nosaltres no l´hem fet, sempre  em  anat una  mica a  pinyo.

Em  podeu  localitzar  a   972 411 421 (10:00-15:00),  609 38 10 66 (
urgencies ), [EMAIL PROTECTED]

--
Xevi Nadal
Director/Dep.Enginyeria

2008/9/28, Roger Baig Viñas <[EMAIL PROTECTED]>:

> Hola,
>
> Veig que en Knoppix ja s'ha ofert voluntaris a la web:
>
> http://guifi.net/node/17053#comment-18153
>
> Jo també hi podria anar i aprofitaria l'ocasió per dinamitzar la xarxa
> lliure a Vilabertran, un poble també de l'Alt Empordà. Ja fa temps que
> n'estem parlant amb alguns veïns de Vilabertran però no acabem
> d'engegar-ho mai, així que he pensat que o bé podríem convidar-los a
> venir a Palau o mirar de muntar una altra xerrada per aquell mateix
> cap de setmana a Vilabertran (dissabte al matí, per exemple). Bé,
> [...]

Xevi Nadal
Director/Dep.Enginyeria
[EMAIL PROTECTED]
www.sgelectronics.es