ERROR COMENTARIS: instal·ladors homologats  tipus  B I D per a  certificar
instal·lacions tipus B: veu i dades  i tipus D: Centres emissors ,
Aquí deixo normativa

LLEI 279/1999 de 22 de Febrer, Capitul  3
reglament  26 octubre 99 ,  article  4 - 5 - 6

 i aquesta llei  no es de  fa  4  dies...

SAX!

--
Xevi Nadal
Director/Dep.Enginyeria