Al final heu quedat el dissabte?? Quina ràbia, tinc una reunió amb els veïns
per presentar la xarxa de Montbui a les 6 i no hi podré ser, a no ser que
aneu molt d'hora o molt tard, brrrr...

Tireu alguna foto cap a la zona de l'Anoia si us plau, tot i que sé que
tenim visió directa sense problemes.
El millor node on podem enllaçar seria http://www.guifi.net/node/15575

Per part nostra, crec que podeu comptar amb que posem les XR5 i les antenes,
pigtails, etc. per fer l'enllaç. Són només 9 km, de manera que amb rajoles
de 23 dBi a banda i banda ja anem bé. També us puc donar un cop de mà per
fer el muntatge, i si ho parlo amb la resta de la gent d'IGLU potser hi
podem posar algun que altre duro per la placa.

Endavant!