De: eduardtarrats <[EMAIL PROTECTED]>
Para: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Enviado: viernes, 10 de octubre, 2008 13:45:00
Asunto: [guifi-usuaris] problema amb un mikrotik

Hola a tots tinc un problema amb un mikrotik que no acabo d'entendre:
Li falla la connectivitat. Ahir desprès de probar diferents coses, li vaig
fer un factory defaults i li vaig carregar l'un sol click de nou.
Si faig pins a la radio, ping 192.168.0.100, els resolt amb 1ms. Si faig
pins al AP d'on penja, 2ms, 3... Molt be!
Però si intento carregar una pagina d'internet, va extramadament lent, per
exemple guifi amb el google Maps impossible!!. Fins aquí semblaria proxy,
però aquesta radio es un ellaç directe a l'AP.
Si faig un escritori remot, via open VPN, la velocitat es tant i tant baixa
que no l'arriba a carregar, o amb molt temps pots arribar a visualitzar
l’escriptori pero sense intentar fer res.
Lo curiós del cas es que no puc fer-hi ni telnet ni gestió via web del
trasto des de guifi, i des de LAN si es deixa

Algun suggeriment??
    Suposo que la solució es canviar de trasto i tirarlo foc pero....
    Us acut res?

    Gracies
    Terry